Yeni Ne Var ?

23 Nisan 2012 Pazartesi

The Body Shop Extra Virgin Minerals Loose powder foundation


Fondotenli toz pudra arayışındayken aldım kendisini.
Bu seriyi kullanmayı çok istiyordum.Extra saf olduğu için pek bi merak ettim. Bu tarz tek adımlı ürünler çok pratik oluyorlar.

Ama ben bu ürüne pek ısınamadım :S Fazla toz toz ciltte kolay homojenlik sağlayamıyor kolay yayamıyorum.Pudra pufu kullanıyorum zaten normal pudra fırçasıyla yeteri örtücülük vermiyor.Kabuki fırça daha iyi bi tercih olabilir.


 Rengi benim tenime koyu mağazadaki kız sağolsun bu rengi uygun görmüş bende renk körü gibi almışım işte.Yüzümde baya bi yanık duruyor kullanmak için yazı bekliyorum.Cilde daha iyi uyum sağlaması için altına baz kullanmayı tercih ediyorum.
Resimdeki gibi çok toz toz mısır unu gibi sanki o.O
İçeriği muhtemelen iyidir ama ben pek sevmedim :/
Ürün 5 gr bendeki 205 rose vanilla

1 yorum:

  1. Bende en koyu rengini indirmle 12.90 a almıştım.Allık olarak yada göz kapağını gölgelemek için kullanıyorum.Bu ürün hakkında yorum ararken buldum blogunuzu çok beğendimm ve takibe aldım :) sizi de benim bloğuma bekliyorum sevgiler ^_^ talesofelf.blogspot.com

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...