Yeni Ne Var ?

14 Mayıs 2012 Pazartesi

The Balm Hot Mama! Blush-shadow

 The Balm ın en çok bilinen satılan allığı budur heralde.Şeftali rengi bir allık.Altın ışıltıları var.



 Çok sevdiğimi söyleyebilirim bu allığı ilk gördüğümde nars orgasm'a çok benziyor demiştim zaten genelde bu benzetme yapılıyormuş.
Nars orgasm'ı kullanamadığım için verdim.Nars sanırım bana göre değil değişik bir alerjim var.O yüzden malasef karşılaştıramıyorum.

Aslında ben nars'tan daha çok sevdim.Daha yumuşak ve kolay dağılıyor yanaklarım daha boyutlu durdu.Dağılım açısından nars'tan daha güzel.Belki kalıcılığı birazcık azdır ama ben bir sorun yaşamadım açıkçası.
 
The balm ın allıkları gerçekten alınmaya değerler.
Ürün 7 gr 33-35tl fiyatları var.Gratis sık sık indirim yapıyor.
Standı eve getirmek istemiyor değilim :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...