Yeni Ne Var ?

8 Mayıs 2012 Salı

Biotherm aquasource göz kremi-nemlendirici-göz temizleyici-tonik-yüz yıkama köpüğü


Biotherm cilt bakım ürünlerimi tek bir postta yazıyım dedim.

Önce göz kreminden başlayayım.
Benim cildim kuru-çok kuru bi kombinasyona sahip bunda su içmez bir insan olmamın büyük payı var.
O yüzden bende istediğim etkiyi göstermedi göz altlarım akşama doğru yine kurudu.Ama siz normal ciltliyseniz hatta yağlı-karma ciltler bile kullanabilirsiniz.Roll-on şeklinde ve göz çevresini ferahlatan jel krem yapıda.

Ben bu roll-on şeklini çok da başarılı bulmadım niye bilmiyorum ben önce bunla sürüp sonra parmaklarıma yediriyorum. 5000lt termal spa suyuna eşit demişler o kadar da değil bence.Yani ya termal su o kadar matrak değil ya da biraz abartmışlar artık.
Ama denenmeye değer bi göz kremi.
80tl diye hatırlıyorum.
Fransa da üretilmiş ve Biotherm Loreal in markası.
Bu seti kampanya varken 59tl fiyatla almıştım denemek için.


Görüldüğü gibi en çok göz makyaj temizleyicisini bitirmişim hatta adeta içmişim :D






Kirpik kaybı azaltma vaadinde bulunuyor bu temizleyici.Suya dayanıklı makyajı kolay ve gözü yakmadan çıkarmadan çıkarıyor. Hafif bir yapısı var.
Ürün tam boy 125 ml tek satış fiyatını bilmiyorum ama kullanılacak güzel bi temizleyici.



Merak edenler için ürünün içeriği.
Tonik de göz temizleyiciyle aynı boyda 125 ml.
Normal ciltler için.Benim kuru cildimi de rahatsız etmeden temizledi ferahlattı.Yumuşak ve alkolsüz bi tonik.Bu toniği sevdim diyebilirim.
Ve ürünün içeriği.
Yüz yıkama sabunu-köpüğü artık ne desem bilemedim ikisinin arasında köpük kadar hafif krem-sabun şeklinde.Yüzde köpürüyor.Küçük bi miktarı yeterli bu da bereketli olduğu anlamına geliyor.Cildi güzelce temizleyip ferahlatıyor.Tabi benim kuru cildim krem diye ağlıyor sonra :D
Normal ciltleri mutlu edecek bir temizleyici bence :)
Bu da aquasource krem.Normal ciltler için yine.
Biraz jel yapıda, hoş kokulu , cilde hızla işleyen bir nemlendirici.Keşke spf içerseymiş.Beni tatmin etmedi ama kötü de diyemem cilt bakımı herkese göre değişir.Kuruma probleminiz yoksa deneyebilirsiniz.
Ürün deneme boyu 15 ml
Bu da ürünün içeriği
Paraben içermiyor.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...