Yeni Ne Var ?

23 Mayıs 2012 Çarşamba

The Body Shop Peppermint Intensive Foot Rescue


The Body Shop  naneli ayak kremi body butter kıvamında, ferahlatıcı bir krem.
Ayaklarınıza günlük olarak uygulayabilirsiniz.Her ne kadar yoğun dese de body shop ben o kadar da yoğun bulmadım.Kuru cildim bunu da hemen emdi.Yağlı bir his bırakmadı.







Ürün 100 ml The Body Shop şöyle açıklamış;

Yerel Ticaret ürünü soya yağı, kakaoyağı ve organik balmumu içeren bu yoğun krem, ayakları anında serinletir, rahatlatır ve derinlemesine nemlendirir.



Son zamanlarda ayak bakımına daha dikkat eder oldum.Çünkü ayaklarımdaki kuruluk gerginlik hissi beni iyice rahatsız etmeye başladı.Sandalet giymem ve evde çorapsız gezmem de ayaklarımı daha da kuruttu.Bende böyle bi sürü ayak bakım ürünü aldım :D
Uzun bir müddet yetecek boyutta ama ben çok daha hızlı tüketirim diye düşünüyorum :)
Şu ara 3al 2öde varken bence denenebilir ürünler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...