Yeni Ne Var ?

5 Mayıs 2012 Cumartesi

Givenchy Very Irresistible Pour Femme EDT

                                                                   

Givenchy parfüm konusunda gerçekten başarılı.Kötü diyebileceğim parfümü olduğunu hatırlamıyorum.
Bu parfüm benim vazgeçilmez parfümlerim arasında.Hala "benim parfümüm" diyebileceğim tek bir kokum yok çok sevdiğim parfümler var.
Bu parfümü bitirip bitirip alırım.



Fazla kadınsı olmayan yoğun çiçekli bir koku bu.
Ben genelde kış mevsiminde kullanıyorum.Kokulara karşı hassasım çok çabuk başım ağrır ama bu kokuda öyle bir sorun yaşamıyorum yine de benim için daha çok kışa yakışır bir koku ,siz yaz da tercih edebilirsiniz tabi ki.




Bu 30ml boyu. Ben  30 ml parfumleri çok seviyorum.Hem denemek için ucuz hemde çantada taşımak açısından çok kolay.Bazı 50ml parfümler de çantaya sığar cinsten ama bu parfum değil.50 ml boyu taşımak için büyük çanta kullanıyor olmalısınız 75ml den söz etmiyorum bile :D
30 ml boy sadece özel zamanlarda mı üretiliyor bu parfüm için bilmiyorum ama ben genelde yılbaşı ve anneler gününde denk gelip alıyorum ve indirimdeyken 30 ml 49tl. Bence iyi markalar için gayet uygun fiyatlı.


Gördüğünüz gibi aile fotoğrafı çektim :D bir de 50 boyu vardı ama onu anneme vermiştim aralarına katılamadı :D
Kalıcılığı için konuşmak gerekirse benim hala bulamadığım bir fısla tüm gün kokan bi parfüm değil kendisi.Aslında parfüm değil eau de toılette.
Ama öyle çok uçup yok olan bir koku değil 1 saat sonra hafifleyip üstünüzde kokusunu hissettiriyor.Yani çok uzaktan değilde yakınınızdaki
biri tarafından algılanıyor.Kıyafetlerinizde etiket gibi kokusu kalıyor.



Parfümün notaları şu şekildeymiş ;

  • Üst notalar: yıldız anason, mine yaprağı.
  • Orta notalar: yüz yapraklı gül, şakayık gülü.
  • Alt notalar: tutku gülü, fantezi gülü.
Fantezi gülü nedir onu hiç bilmiyorum :D internetten böyle buldum :D 
 
Bu da reklam yüzü liv tyler ile reklam filmi :)








1 yorum:

  1. Benim de en sevdiğim parfüm Givenchy very irresistible ama EDP versiyonu olan mor şişesinin kokusunu ve yoğunluğunu daha çok seviyorum,ondan vazgeçemiyorum.
    www.beautifulandsweets.com

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...