Yeni Ne Var ?

13 Mayıs 2012 Pazar

MAC brush cleanser



 Kullandığımız fırçaların temizliği çok önemli hem makyaj açısından hemde cilt sağlığımız açısından.Far ve allık fırçaları temizlenmezse renkleriniz vermesi gereken rengi veremez ayrıca fondoten kapatıcı gibi sıvı ürünler kullandığımız fırçalar mikrop yuvasına dönüşür.
Bu açıdan her kullanım sonrası fırçalarınızı temizlemenizi tavsiye ederim.Tabii ki hergün makyaj yaptığımızı düşünürsek buna ne bizim zamanımız yeter ne de fırçalar dayanabilir.Kendi makyajımızı nasıl temizliyoruz fırçalarımızı da 5dk ayırıp bu tarz pratik ürünlerle temizlemeliyiz.


Mac brush cleanser fırçaları deforme etmeden temizliyor ve mikroplarından arındırıyor.
Peçeteye döküp fırçalarınızı silebilirsiniz ya da bir kaba koyup fırçalarınızı batıp çıkarıp silebilirsiniz.
Kuruma süresi kısa bunda alkolün etkisi var tabi ki :)
Aslında ben bunu alırken daha büyük bir beklenti içindeydim o da şuydu fondoten fırçamı bembeyaz yapması.Ama büyük oranda rengini temizledi tamamen yıkanmış kadar olamadı ben mi yapamadım diyeceğim ama altı üstü bi temizleyici nasıl kullanabilirim ki : /

Bundan önce inglot un temizleyicisini kullandım bundan eksik bir yanı yoktu açıkçası. Hatta o sprey şeklindeydi bu şişenin kullanımı daha zor.Kenarlarına akıyor kullanırken o yüzden biten inglot şişeme koydum.Başkaları sulandırıyormuş bende denedim bana kalırsa sek daha iyi :D tek başına daha iyi temizlediğini düşünüyorum.






 Ayrıca inglot 125ml 25 tl mac 235ml 30 tl bu açıdan da mac daha iyi.
 Şunu da eklemeliyim kıl fırçalarınızı ayda en az 1 defa mutlaka yıkayın kendine gelir yani bir nevi saç gibi.Ne sadece şampuan ne de sadece krem.Fırça kıllarının çok yumuşaması da zarar verir.Zaten su ve kremli şampuanla arada bir yıkamalısınız.Suyun temizliği çok daha güzel.
Ve yıkadığınızda fırçayı düz zemine bırakmayın fırçanın bir yanı nemli kaldığı için kıl dipleri bozulur ve dökülme olur.Ya fırça baş aşağı ya da kıllar zemine temas etmeyecek şekilde yatayda tutulmalı.
Gördüğünüz gibi temizlenmiş fırça :)
Kaliteli fırçalar iyi bakımla yıllarca hizmetinizde olur :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...