Yeni Ne Var ?

6 Mayıs 2012 Pazar

Sally Hansen Polish Remover

 
 Sally Hansen oje çıkarıcıyı uzun bir zamandır bitirip bitirip alıyorum.
 Diğer çeşitlerini de denedim ama sonra hassas olanı almak bana daha uygun    geldi.
 Ben aseton kullanmıyorum.Zaten tırnaklarım sağlıklı değil bi de aseton kullanırsam daha da rezil olurlar.
 Bu ürünü 2gün de bir kullanıyorum bana 5-6 hafta yetiyor.
Ojeyi kolay çıkarması, kötü kokmaması yönünden memnunum.
Sally Hansen her şeyi yapmış da bir küçük ağız yapamamış şişeye.
Sakarlık yapmaya gelmiyor bir devirmeyle dökülüyor -.-







Her ne kadar aseton değil oje çıkarıcı olsa da az bir miktar aseton içeriyor :/

Bazı eczanelerde sally hansen ürünlerin, bulabilirsiniz. Ürün 263 ml 13tl sanırım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...