Yeni Ne Var ?

7 Mayıs 2012 Pazartesi

Sephora Soothing cleansing milk

 Kısaca  bahsetmek istiyorum bu makyaj temizleme sütünden.Ben önce küçük boyunu almıştım hoşuma gitti  büyük boyunu aldım.Ben ten makyajımı önce sütle sonra yıkama köpüğü,kremi her neyse suyla temizledikten sonra cildimi tonikle temizlerim.Yoksa huzur bulamam :D


Bu makyaj temizleme sütü de yumuşak yapılı,akışkan yağlı his bırakmadan cildi temizliyor.Bana kalırsa sadece böyle bi temizlik çok yetersiz.En sağlıklısı da imkan olduğu sürece cildi suyla temizlemek.
Paraben içermiyor. Üzerinde yüz ve göz makyajını temizlemekte kullanabilirsiniz dese de ben hassas gözlere sahip olduğum için denemedim.Ürün 200 ml ve tek bir pompayla tüm ten makyajımı silebiliyorum.
 Fiyatını tam olarak hatırlamasam da 17-20 gibi bişeydir herhalde.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...