Yeni Ne Var ?

26 Haziran 2012 Salı

essence gel eyeliner london baby

Essence Türkiye'ye gelecek yok gelmeyecek derken sonunda geldi :) Biz kozmetik hastası hatunlar da pek sevindik tabii ki :) Essence ürünleri performansları ve fiyatlarıyla çok beğeniliyor.Yine de her markanın iyi kötü ürünleri var tabi bu konu da bloglar çok yardımcı oluyor.Özellikle bir essence çekmecesi bulunan  makyajlikiza bakmanızı tavsiye ederim :)



Essence eyelinerlar kalıcı ve yumuşak yapılı olmasıyla dikkat çekiyorlar.(Siyahın biraz aktığını okudum ama denemedim)
Bende kahverengi olmadığı için bunu aldım zaten ben aldığımda sadece gümüş ve bu vardı.
Yapısı çok çok yumuşak ben tam olarak sevdim mi sevmedim mi anlayamadım.Sanırım mac fluidline eyelinerdaki sürerken verdiği kayganlık yok bi kaç kez keskin eyeliner çekmekte zorlandım.

Kalıcılık olarak tatmin edici.Benim cildim kuru olduğundan zaten pek sorun yaşamam ama kuruyunca kolay bozulmuyor.Buna karşılık gözden çıkarması çok zor değil suya dayanıklı temizleyicilerle hemen çıkıyor.
Rengi elimde belli olsa da gözde tam kahve değil de siyahtan daha kırık,daha yumuşak renkte duruyor.Kavonozundaki ışıltıları sürüldüğünde belli olmuyor.Ne mat ne de parlak duruşu var.

Kısacası sevdim idare eder diyebilirim ama mac eyelinerın pabucunu dama attıramadı bana :/

Fiyatları gayet ulaşılabilir sanırım 9 küsürdü umarım zam yapmazlar.
Essencelere Gratislerden ulaşabilirsiniz.

1 yorum:

  1. ben de istiyorum bunu da ben eyeliner olarak değil de baz olarak kullanmak istiyorum..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...