Yeni Ne Var ?

22 Haziran 2012 Cuma

Mac Casual Colour Lip&Cheek colour Out for run/relaxation

 Dün satışa çıkan casual colour  koleksiyonunu bugün inceleme fırsatım oldu.Ürünler tükenmeden hemen yazmak istedim.



Krem allıklar hem yanağa hem dudağa uygulanabiliyor.Beklediğimden çok daha opak ve yumuşak çıktılar.Muanın da kanıma girmesiyle iki renk aldım.

Out for run canlı bir pastel turuncu.Ambalajından görünüşü sizi yanıltmasın tende pastel duruyor.Bitiriş olarak ıslak değil pudralı-pastel ürünler.

 Parmakla sürülmüş dağıtılmamış duruşu böyle.Ürüne parmağınızla dokunurken eriyor çok hafif rahatsız etmeyen yapıdalar çok sevdim ^^

 Burda da dağıtılmış hali.Her tene uyabilecek tonda özellikle kumrallara yakışacağını düşünüyorum.

 Diğer bir renk de relaxation.Pudralı bir pembe hatta dudağım biraz renkli olduğundan dudağımda eriğe çaldı diyebilirim.
 Mua önerdiğinde biraz ön yargılı yaklaştım ama uyguladığında sevdim,benimle eve geldi ^^
 Sarışın,beyaz tenli ve kumrallara çok yakışacak bir renk :) çok doğal bir görüntüsü var.Sür ve unut! makyajsız süngerle iki dakika da uygulayıp cildinize renk katabilirsiniz.Makyajla da hiç bir problem yaratmıyor.Krem allıklara pek yaklaşmazdım aslında beceremem çamurlaştırırım diye ama bunları sevdim kolay kolay hata yapamayacağınız allıklar.
İki farklı ışık ayarında fotoğrafladım ikincisi daha iyi oldu.

Ürünleri 130 ile rahatlıkla uygulayabilirsiniz.

Ürünler 13ml 58 tl

5 yorum:

  1. güle güle kullan
    ne kadar kalacakmış satışta canım izmire gidene kadar biter mi
    turuncu çok güzelmiş telefonla mı istesem acaba??

    YanıtlaSil
  2. Satışta kalmasına kalıyor hala reel sexy standı bile var ama ürünler hemen bitiyolar ankamalldeki son relaxation u ben aldım daha pastel olan turuncudan kalmamıştı mesela :S renkler içine sindiyse telefon daha garanti olur :)

    YanıtlaSil
  3. out for fun çok tatlıymış daha önce optimistic orange yi kaçırdım bunu bir sorayım canım

    YanıtlaSil
  4. çok güzellermiş. güle güle kullan! :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...