Yeni Ne Var ?

28 Haziran 2012 Perşembe

MAC Powerpoint Eye Pencil Permaplum

Kalıcı line da her zaman bulabileceğiniz kalemlerden permaplum.Mor rengi sevmesem de erik-mürdüm renklerini seviyorum.Özellikle ela gözlere çok yakıştırıyorum.Ben de eh işte bi duruşu var ama olsun :D



Eyeliner olarak genelde likit ya da jel tercih ediyorum aslında.Kullanır mıyım kullanmaz mıyım derken alıverdim.Bu seri zaten çok kalıcı,suyla asla çıkmıyor,akmıyor  ve yumuşacık.Mağazada elinize sürerseniz sert dersiniz çünkü oradakiler artık kurumuşlar.Sürümü çok kolay eliniz yağ gibi akıyor sürerken.Kalıcılık şikayeti olanlar ve kalem kullanmayı sevenler bu seriye bi şans versin derim.

Erik renginde hafif metalik bitirişli.Bu renk göz içine sürülmüyor,iç kanala renk vermiyor ama siyah ve füme olanı iç kanalda gayet iyiler :)



Şehrinde MAC mağazası olmayanlar telefonla sipariş edebilirler.Fiyatı sanırım 39tl gibi bişeydi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...