Yeni Ne Var ?

18 Haziran 2012 Pazartesi

MAC Prep+Prime vibrancy eye Primer

Mac in prep+prime serisine bayılıyorum denilebilir :D
Merak ettiğim bir üründü bu göz altı kapatıcısı bazı.Cildimin kuru göz altımın da koyu olduğunu düşünürsek gerçekten benim olması için yetti.



İçerisinde kafein bulunuyor bu da cilde biraz canlılık katıyor.Mac ürün için uzun süre kullanımda ciltte olumlu değişiklik olacağını iddia etse de bunu hiç sanmıyorum ben.Ayrıca cildi hafifçe aydınlatıyor her ne kadar benim göz altlarıma kar etmese de :/



Hafif pembe şeftali renkte normal insanlar da göz altlarını aydınlatabilir :D Benim alma amacım kapatıcının pul pul olma sorunu :( Hiç birşeyin kalıcılığından sorun yaşamıyorum ama bu kapatıcılar bana dayanmıyor :(

Bir hafta kadardır kullanıyorum.Kapatıcımın başarısını etkiledi diyebilirim :) Çok hafif bozulma olsa da çok ciddi bir pul pul olma yok.
Zaten her türlü makyaj bazına karşı bi merakım var :D Bir maskara bazıyla ruj bazıda alacağım yakında:)

Ürün 15 ml pompalı ambalajda.Fiyatı 78 tl
Şehriniz de mac mağazası yoksa telefonla sipariş edebilirsiniz :)

4 yorum:

  1. herşeye de bir baz çıkardılar :D
    ama ben bazların etkisine çok güveniyorum cildim için denedim kapatıcılıgı da kalıcılığı da arttırıyor
    bu ürünü deneyebilirim kendim gibi rakun göz altlarına sahip kızkardeşimle :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende ya bazları biraz daha büyük gramajlı yapsınlar bence :D fondoten için 30 ml az geliyor :/

      Sil
  2. aynı göz altı morluğu sorunu bende de var:( ne kadar kapatıcı kullandıysam hepsi çatlama yapıyor cildimde kuru ve göz kremi üstüne uygulamama rağmen günortası tam bir çizgi yumağı oluyor :(( kapatıcınız mac studio finish kapatıcı ve bu bazı ne kadara almıştınız acaba??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ürünlerin fiyatlarını belirtmeye özen gösteriyorum yazmışım zaten ama zamdan önce mi sonra mı hatırlamıyorum bir kaç lira fark olabilir

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...