Yeni Ne Var ?

12 Haziran 2012 Salı

Sephora Eyelash Curler

 Düz ve inatçı kirpiklere sahip olduğundan işlevi kıvırıcı olan her türlü icada atlıyorum.Bu da bir heves alıp sonra hayal kırıklığı yaşadığım ürünlerden biri oldu.


Bunu yıllar yıllar önce tamam abartmayayım 3-4 yıl önce aldım.Isıtıcılı bir ürün.Aslında çok basit bir ürün ama sephora da çalışan kadın o kadar övdü ki yok bunun hastaların var bilmem ne diye bende "ben de anneee alalım yeaa" diye viyakladım ki şimdi verdiğim o 40 küsür liraya acıyorum.


Gördüğünüz gibi ısıtıcı teller var.Bunlar öyle aman aman ısınmıyor.Gözünüz yanmıyor ama bana hiç de etkili gelmedi.Sadece  Kirpiklerimi havaya doğru kaldırdı.Yani hiç kıvrılmadı düz olan kirpiğim azcık kalktı.Sonra 5 dk ya geri indi -.- Maskara sürünce nolur anlatmama gerek yok.







Küçük kalem pille çalışan faydasız bir icad yani kısacası.


7 yorum:

  1. kirpiklere çözüm yok ya cidden :) en fazla az daha uzun az daha dolgun oluyorlar :s

    YanıtlaSil
  2. :( evet ne saçlarım ne kaşlarım bana kirpiklerim çektiriyor

    YanıtlaSil
  3. Tek çözüm kirpik perması oda sürekli kullanılmıyor işte zamanla kirpik diplerine zarar veriyor :( Çözüm eski usul kıvırıcılar kızlar ./

    YanıtlaSil
  4. bi kaç gün önce yaptırdım yapan kadın kırmış sağ taraftakileri.Arada bir yaptırılacak bişey zaten perma.Kıvırıcıyla kıvırınca maskara sürdüğümde düzleşmesi çok sorun yapıyor.Sadece inglot waterproof kullanınca kıvrık kalıyor :/

    YanıtlaSil
  5. Kirpik permasiyla kirpik ekleme ayni seymi bilmiyorum ama bi arkadasim yaptirdi upuzun kirpikler yapistirmislar sanirim ve 6 ay suresi varmis yanlis anlamadiysam boyle biseydi bi arastir istersen canim

    YanıtlaSil
  6. yok aynı şey değiller :/ perma da zararlı ekleme de ama işte naparsın bazen çok bunalıyorum :/ ekleme olayında kirpiğine yapıştırıyolar ek kirpikleri.o da kirpiğe ağırlık yapıyo dökülme yapabiliyor :S perma da dökülme yapıyor biraz yani normal kirpiklilerin yapmasına hiç gerek yok keşke benimde kıvrık olsaydı ya

    YanıtlaSil
  7. Bu kıvırıcıdan memnun olmayanları çok duydum bende. Korkuyorum ya kirpiğime bir şey kullanmaya, en son ocakta yaktım da:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...