Yeni Ne Var ?

4 Temmuz 2012 Çarşamba

Cargo Lip Gloss Quad Oceania


Sephora indirimlerini seviyorum çünkü dikkat etmediğim markaları,ürünleri farketme ihtimalim artıyor :)
Cargo markasını daha önce görmüş ama denememiştim.Aldığım ürünleri beğendim açıkçası :)








Dört renkten oluşan bu glosslar yumuşak yapılı,orta kalıcılıkta ve ışıltılılar.Renkleri çok sevdim.Bir de kahve tonlu olanı vardı ben pembeyi tercih ettim.Renkleri kendiniz karıştırıp değişik alternatifler üretebilirsiniz tabii ki.Çok yumuşak olduklarından sıcak iklimde olanlar ürünü çantalarında taşırsa fazla sıvılaşır diye düşünüyorum.

Renkleri açıktan koyuya fotoğrafladım.Yaz kış bitirene kadar kullanırım ben bunları :)
Normal fiyatını bilmiyorum ama indirimle 30 tl diye hatırlıyorum.



Lip gloss quat serisinde toplam 8 palet var.
İçerik;

Polybutene, Petrolatum, Castor Oil, Beeswax, Myristyl Lactate, Cetyl Alcohol, Ceresin Wax, Oleyl Alcohol, Shea Butter, Cetyl Acetate, Acetylated Lanolin Alcohol, Ozokerite, Propylparaben, BHA, Butylparaben, Tocopheryl Acetate. May Contain: Titanium Dioxide, Mica, Iron Oxides, D&C Red #27 Aluminum Lake, D&C Red #7 Calcium Lake, D&C Red #30 Lake, D&C Red #6 Barium Lake, D&C Red #33 Aluminum Lake, D&C Yellow #5 Zirconium Lake, D&C Orange #5, D&C Red #36 Barium Lake, FD&C Blue #1 Aluminum Lake, FD&C Yellow #6, Carmine.

Diğer renklerde gözüm kalmadı değil o.O ne olacak bendeki bu ruj manyaklığı acaba o.o

Ayrıca Cargo'nun internet sitesindeki güzel renklere cargocosmetics.com dan bakabilirsiniz



2 yorum:

  1. bizimkinin kapağı bir saatlik güreşten sonra açılıyo ve gene bir saatlik güreşten sonra kapanıyo neden =(

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...