Yeni Ne Var ?

19 Temmuz 2012 Perşembe

The Balm Balm Away

Bu The Balm göz makyaj temizleyicisini yeni keşfettim.Aslında sevgili hazine kutusundan öğrenmesem daha haberim olmazdı :) Bu noktada bloggerların faydasını da görüyoruz :)


Her zaman ki gibi çok hoş retro bir the balm ambalajıyla karşı karşıyayız :) İçinden çıkan ürün vazelin ya da wax kıvamı diyebileceğimiz yapıda.Ürün kuru ciltliler için iyi bir seçenek çünkü kullandıktan sonra göz altlarınız kurumuyor daha yumuşak kalıyor.Yağlı ciltliler de sorun yaratır mı bilmiyorum ama yaratmaz diye düşünüyorum sonuçta kullandıktan sonra suyla da yıkıyoruz yüzümüzü en azından ben susuz yapamıyorum.
Kullanımı birazcık uzun sürüyor .Ürünü alıp parmağınızla makyajınızı çıkardıktan sonra pamukla siliyorsunuz.Göz makyajınız çok yoğun ve suya dayanıklı değilse rahat çıkarıyor ama Inglot gibi zor çıkan eyelinerlar,suya dayanıklı maskaralar çok uğraştırıyor.

Ürün 64 gr  33 tl

2 yorum:

  1. Güle güle kullan canım ama benim tavsiyem Yves Rocher .. Çok kaliteli bulduğum bir göz makyaj temizleyicisi markası. Fiyatıda gayet uygun , kullanmadıysan tavsiye edebilirim :)

    Sevgilerle ..

    Bana da beklerim :)

    http://rimellikiz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) bir yves rocher sever olarak onu da kullandım o da güzel gerçekten :) :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...