Yeni Ne Var ?

23 Şubat 2013 Cumartesi

Marlies Möller Two in One


Marlies Möller saç bakımında uzmanlaşmış alman asıllı bir kadın.Ürünler kaliteli fakat ne yazık ki biraz pahalı.Ama benim gibi saçlarınız konusunda en az cildiniz kadar hassassanız dökülüp kırılmaya başladığında paraya kıyıp en iyi saç ürünlerini aramanız mümkün.
Markayı uzun zamandır denemek istiyordum ikisi bir arada kremli şampuanından denemeye başladım sonunda.Hatta şu an bitmek üzere neredeyse.

Bittiğinde tekrar tekrar alacağım kesin! Aslında ben kremli şampuanlara hep mesafeliyimdir.Saçlarımı ağırlaştırır mı kepek yapar mı vs...Bu şampuanda kesinlikle öyle bir şey olmadı.Saçlarımı sönükleştirmedi,erken yağlandırmadı.Belime kadar ince telli düz saçlarım var.Mutlaka krem kullanıyorum diğer şampuanlarla, çünkü çok kuruyor uçları.Ve genelde her gün duş alıyorum.Bu alışkanlık bazen çok yoruyor özellikle sınav zamanı ! Saç yıka kremle tara kurut... Yorgun olduğumda çok zor geliyor bu rutin.Bu şampuanla krem kullanmama gerek kalmıyor saçlarım yıkanırken yumuşuyor kolay taranıyor ve çabucak çıkabiliyorum duştan.Bu açıdan her zaman kullanmasam da elimin altında bulunmasını istiyorum.
Diğer şampuanlara göre daha az miktar kullansam da yine de uzun saça fazla gerekiyor. İçinde SLS olmasaydı daha iyi olurdu.Bolca parfümlü olduğunu da belirtmeliyim.Hatta erkek parfümünü andırıyor banyodan sonra saçlarınızda da kalıyor bu koku tabi hafifleyerek.
Marlies Möller ürünlerine Sevil ve Tekin Acar'lardan ulaşabilirsiniz. 200ml yanlış hatırlamıyorsam 40TL




1 yorum:

  1. bu markayı merak ediyordum, en kısa zamanda deneyeceğim

    Sizi takipteyim

    Bende bloğuma beklerim:)

    www.alisverismakyaj.blogspot.com

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...