Yeni Ne Var ?

4 Mart 2013 Pazartesi

The Body Shop BAKED-TO-LAST EYE COLOUR

The Body Shop vücut ürünleri kadar hoş makyaj ürünlerine de sahip.Hele indirimde yakalarsanız bir deneyin derim.

Fırınlanmış farları günlük kullanıma uygun ve gayet başarılı.Fırınlanmış seri ıslak ve kuru kullanıma uygun. Pigmentasyonu, kalıcılığı iyi.2 gr olmalarına karşın kolay kolay bitebilecek farlar değiller.
Bakır renkli 01 numara diğerinin etiketi bozulmuş anlayamadım.Su yeşili rengi denebilir.
Farların koyu kısımları çok güzel.Açık kısımı göz kapağına sürüp koyu kısımla gölge vererek çok kolay bir makyaj çıkarabilirsiniz.Tabi baz kullanmak daha iyi olacaktır her zaman.
İki farklı ışık ayarı ile fotoğrafladım.Tam fiyatı hatırlamıyorum 20-27 lira olabilir.İndirimden çok daha uygun fiyatlara alabilirsiniz.

2 yorum:

  1. Bakıra bayıldım yaaaa!!

    YanıtlaSil
  2. swatchta 3. sıradakine bayıldım çok hoş bi tonmuş o! :) güle güle kullan canımm..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...