Yeni Ne Var ?

12 Nisan 2013 Cuma

Down Under Natural's Argan Oil Lansman & Ürün Yorumu


 19 Mart günü Selen Kozmetik çok güzel bir lansman düzenledi ve biz Ankaralı Blogları çok güzel ağırladı :) Evet bu postu herkes yazdıysa bende yazabilirim :D bu aralar çok tembelim farkındayım.Geciktirdiğim için ürün yorumlarımla lansmanı tek başlıkta yazıyorum.Arzu Hanım bize ürünleri uzun uzun anlattı tabi ki hepsini aklımda tutamadım yine :D

 Argan bildiğimiz gibi son zamanlarda çok popüler.Argan yağları internette aktarlarda çok satılmaya başladı.Daha doğrusu taklitleri satılmaya başladı.Gerçek Argan yağı pahalı.Yanılmıyorsam 100 kilodan ancak 1 litre çıkabiliyor.Ve çok kıymetli bir ürün Argan.E vitamini açısından çok zengin,cilde iyi geliyor.
Down Under bu kıymetli yağın katkılarıyla ülkemize özel bir seri çıkardı ARGAN OİL CARE.Yalnızca Türkiye'de satılıyor.Ve yağ olmasına karşın hafif formülleri var.Yani saçlarımız yağlı yağlı olmuyor :) Lansmanda saç açıcı spreyi elimize sıktık ve cildimizde hiç yağ kalmadı yumuşacık oldu.Argan , saç kırıklarını onarmaya yardımcı oluyor ve saçı besliyor.


Tabi ki saç bakımımız şampuan + krem + haftalık maske ve serumdan oluşuyor yani oluşmalı :) Hele ki sizin de saçlarınız benim gibi uzun ve kırılmaya müsaitse.Down Under bu bakıma uygun olarak şampuan ,krem,maske,serum ve sprey üretmiş.


Ben maskeyi haftada bir kremden önce uygulamayı tercih ediyorum. (Sanki kremden sonra etki etmeyecekmiş gibi geliyor bir de bundan önceki ürünlerim Lee Stafford'du onun maskesi kremden önceydi öyle bir alışkanlık kazandım o yüzden ama artık Türkiye'de bulunmuyor bende devamlı alternatif arıyorum bu açıdan bu ürünler de iyi oldu benim için :) ) Bu maskeyi yalnızca 1 dakika bekletmeniz yetiyor fazla bekletirseniz de ne ala :) Maske kıvamlı fakat hiç ağır değil.Şampuan saçı çok güzel yumuşatıyor aynı şekilde kremde.O yüzden boyadan sertleşmiş saçlara bile iyi geleceğini düşünüyorum.Yalnız hacim konusunda benim için biraz eksik kaldı öyle bir iddiası yok ama benim saçlarım ince telli çabuk sönüyor.Gerçi hacim veren ürünler de sertleştirebiliyor o yüzden çok da tuhaf değil bu durum.Krem de saçlarınızı yumuşacık yapıyor benim saçlarımı çok yumuşak yaptı hiç abartmıyorum.Bütün ürünleri kullanınca kurabiye gibi güzel kokuyorsunuz zaten ^^ ( diyetteki blogger ) Bu arada dikkat ettiyseniz ürünler tüp ambalajlı bu şekilde daha kolay kullanılıyor.İyi ki de böyle şampuanı kullanmak zor olabilirdi çok yoğun.
Benim favori ürünüm serum :) İnce telli saçlarımda olsa serum kullanmaktan çekinmem çok severim.Bunu da sevdim 4 pompa kullanıyorum.Yumuşatıyor,parlatıyor ve ısıya karşı koruma sağlıyor.Serum hiç ağırlık yapmadı zaten saç hemen emiyor.
Duş jelini ise kullanmadım seyahat boy onu tatile gidecekler çantama attım :) Bu arada arganlı vücut ürünlerini görünce hepimiz kıl,tüy dedik :D Yok istenmeyen tüyleri çoğaltmıyormuş :D

Genel olarak seriyi sevdim fiyat performans açısından gayet alınası kullanılası ürünler :) Selen Kozmetiğe teşekkür ediyorum Ankara'da daha nice lansmanlar görmek istiyoruz :)
Ürünleri Watsons , Gratis , Rosmann gibi çeşitli yerlerde bulabilir buraya tıklayarak BuyCosmo'dan makul fiyatlara edinebilirsiniz.


Not : Kurabiyeyi sormayın tabi ki de yedim :D

3 yorum:

  1. İnce Telli saclar olarak ne olacak bizim bu hacim sorunumuz kim bilir :)
    Down under sampuanlarini uzun süre kullandım bende sonra sacım cok işlem gördü ve dökülme karşıtı urunler aratırirken sonunda sabuna geçiş yaptım
    Ama bu seriyi cok merak ediyorum belki bakım maskesi ve serumunu denetim sen memnun kaldıysan kesin güzeldir :)

    YanıtlaSil
  2. Bende lorealin argan yağlı şampuanını kullanıyorum gerçekten argan yağı bir mucize ancak arındırmak çok zor saçı ya da ben çok bol sıkıyorum daha onu düzene oturtamadım bu markanın da duydum fakat hiç kullanmadım sen memnun musun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Memnunum bir tek şampuanı birazcık ağır geldi o da benim saçlarımdan.Sanırım şampuanında mini boyunu çıkardılar onu deneyerek alabilirsin :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...