Yeni Ne Var ?

5 Mayıs 2013 Pazar

Benefit Speed Brow



Annemin Benefit alışverişinde aldığı ürünlerden biri de bu kaş sabitleyici jel.Alalı kullanalı çok oldu ama ben yazmayı unutmuşum bunu.Zaten çok da sevdiğim bir ürün olamadı.



 Çok kalın telli inatçı kaşlarım olmasa da bu jel öyle aman aman sabitleyemedi kaşlarımı.Bir saate kalmadan eski halini alıyor kaşlar.Renk olarak da şeffaf bir kahve fakat renk açısından bir vurgu yapmıyor.Sevenleri çok iyi sabitliyor diyenleri de var.Bana pek yaramadı.Bir daha Mac deneyeceğim.Zaten minicik bişey annem aldığında sample sanmıştım.


Ürün 3.0g Net wt. 0.10oz fiyatı 50 lira civarıydı sanırım. 18$ olarak satılsaydı burada da makul olabilirdi.Kısacası sevmediğim ve pahalı buldum bir daha almam :/



2 yorum:

  1. Ben de bu ürünü merak ediyordum iyi oldu yazdığın canım:) 50 tl'ye değmiyorsa almaya hiç gerek yok o zaman..

    YanıtlaSil
  2. Body shop un kaş ve kirpik şekillendirici jeli benim işimi görüyor, bu ürünün fiyatı biraz tuzluymuş:)
    Bize de bekleriz:) http://bazenar.blogspot.com

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...