Yeni Ne Var ?

21 Eylül 2013 Cumartesi

Eylül Lilakutu 2013


Bu ayın Lila kutuları dağıtıma çıktı :) benim kutum sabah geldi :) İçinden çıkan ürünlerin hepsi işe yarar şeyler ,tam boy ürünler çoğunlukta kısacası çok güzel bir kutu hazırlamış Lila Kutu :)


En çok tonik ve kirpik bakım jeli ilgimi çekti.Argan yağının küçük boyunu denemiştim ve beğenmiştim bu sefer daha büyüğü geldi.







Lila kutu artık üyelikle değil sınırlı sayıda satışa çıkarıyor süpriz kutuları.Ekim kutusu 4 ekimde satışa çıkacak ve 19 lira :)

11 yorum:

  1. Kirpik jeli ilgi ççekiciymiş.Bana kullanamayacağım renkte bir ruj çıktı:( Bazı kutulardan china glaze ruj çıkmış. Güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Renkli kozmetik olsun diye hevesleniyoruz ama bakım ürünü kadar kullanışlı şeyler çıkmıyor

      Sil
  2. Benim sürpriz ürünümde göz çeveresi bakım jeli çıktı :) Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  3. BELLİ TARİHLERDE İÇİNDEKİ ÜRÜNLERİN BELLİ OLMADIĞI 19 TL OLAN SÜRPRİZ KUTULAR MI SATIŞA ÇIKIYOR ACABA,İLGİMİ ÇEKTİ

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet lilakutu hep yapıyor sadece üyelik yerine sınırlı sayıda satışa çıkarmaya başladı bu ay.Vanilya kutu da var 30 lira civarıydı o da

      Sil
  4. lila kutu bir site mi nereden alabiliyoruz bu kutuları?

    YanıtlaSil
  5. Lilakutunun keşif kutusunu bende eylül ayında keşfettim. Vanilya kutuyu ilk kez duydum. Bu sistemle çalışıp örnek ürün gönderen başka site var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eskiden luxybox vardı ama bitirdi o kutu gönderimini.Yurt dışında var güzel şeyler ama burada yok maalesef :(

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...