Yeni Ne Var ?

16 Mart 2015 Pazartesi

Kiehl's Midnight Recovery Concentrate


 Kiehl's 1851 yılında bir eczane olarak kurulmuş bir marka. Ambalajına değil içeriğine para ödediğiniz ürünleri var ve öyle bütçe sarsan cinsten değil fiyatlar. Şimdiye kadar denediğim tüm ürünlerini sevdim ve kullanılabilir buldum, tabi denemediğim çok ürün var daha ama en azından kullandıklarımdan olumlu sonuçlar aldım. Gece bakımının önemli olduğunu hatırlatarak ilk yazı için serumu seçtim.


Artık çok iyi bildiğimiz üzere cildimiz gece yenileniyor, bu yüzden gece cildinize yaptığınız tüm şeyler sabah bumerang gibi size geri dönüyor. Makyajlı yatarsanız kötü kraliçe, bakımlı yatarsanız sabaha prenses olarak uyanabilirsiniz. Bu yüzden nemlendiricinin altına uygulayacağınız bir serum istediğiniz sonucu almada büyük bir adım olacaktır. Leke, kırışıklık, gözenek gibi spesifik kaygılarım olmadığı için -en azından şimdilik- sadece cildi yumuşatan ve canlılık kazandıran bir serum seçtim. Midnight Recovery serum genel olarak bitkisel yağlardan elde edilmiş. İçerisinde çuha çiçeği, lavanta yağı ve skualan var. Temizlenmiş cilde sadece iki minik damla yetiyor, cildi yumuşatıyor ve sabaha canlı bir yüzle uyanıyorsunuz. Kurudan normale dönük ve hassas cildimde herhangi bir şikayet yaratmadı. Denemek için sample isteyebilirsiniz birçok kozmetik mağazasının aksine alışverişlerinizde bol bol sample veriyorlar, ayrıca güler yüzlü çalışanlara da sahip :) 

Kiehl's ürün açıklamasını şöyle yapmış; 
 Doğal yollardan elde edilmiş, etkili ve paraben içermeyen bu bitkisel konsantre, cildin sabah daha genç görünmesini sağlamak için tüm gece boyunca cilt bariyerini yenilemek, onarmak ve tazelemek için çalışır. Yenileyici bitkisel yağların, dengeleyici ve antioksidan etkileri ile bilinen esansiyal yağların bir karışımı olan bu ürün, cildin doğal gece etkinliği ile birlikte çalışarak cildin sabaha kadar önemli oranda yenilenmesine yardımcı olur. Cilde sağlıklı görünümünü etkin bir biçimde geri kazandırır ve sabaha daha pürüzsüz, genç ve daha canlı görünmesini sağlar.

  

 Ürün içeriği fotoğrafta

 

30 ml 129 Lira, Ankara'da Armada ve 365 Avmde mağazaları var ayrıca telefonla sipariş verebilir, kiehls'den diğer ürünleri de inceleyebilirsiniz.



2 yorum:

  1. Benim de kırmızılıklarımı yatıştırmıştı. Kokusunu da çok beğenmiştim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...