Yeni Ne Var ?

13 Mayıs 2015 Çarşamba

Yves Rocher Nutri-silky Mask - Nutri-Repair Mask


Yves Rocher saç bakım ürünlerinin bazılarını ne kadar seviyorsam bazılarını da hiç sevmiyorum. Bu iki maske de benim iyi - kötü ikililerimden. Her ne kadar benzer görünseler de aldığım performans açısından ikisi arasında dağlar kadar fark var.
Soldaki kuru saçlar için besleyici onarıcı saç maskesi.  Markanın internet sitesindeki açıklamaya göre ; 
Dipten uca beslenen saçlar!
Yıpranmış saçlarınızı onarın!
...Ve dahası: Zengin bitkisel protein kaynağı Yulaf ve Organik Karite Yağı içeren zengin formülü ile saçlarınızı derinlemesine besler, onarır ve yapılandırır.
Silikon içermeyen formülüyle saçınızı ağırlaştırmadan bakım yapar. Paraben içermez.
Haftada 2-3 kez yıkamadan sonra nemli saça 2 dk boyunca masaj yaparak uygulanmalı ve sonrasında durulanmalıdır.
Dermatolojik kontrol altında test edilmiştir.

Saçı ağırlaştırmadığı konusuna katılıyorum lakin saçta herhangi bir fark da yaratmıyor. Saçlarım öyle aman aman yıpranmış, işlem görmüş saçlar değil fakat ürünü uyguladıktan sonra saçlarım maskeyi yiyor mu yoksa maske uçuyor mu anlamıyorum. Ne saçta bir yumuşama ne kolay taranma oluyor. Daha önceden de bir kutu bitirmiştim yine aynı sonuçsuzluğu elde ettim bir daha almam.


Sağdaki ise yıpranmış saçlar için olan maske. Yves Rocher' ın internet sitesindeki ürün açıklaması ;
Yıpranmış saçlara son!
Yıpranmış ve kırılan saçlarınızı onarın, onlara sağlığını geri kazandırın!
...Ve dahası: Zengin besleyici Organik Jojoba ve Organik Karite Yağı içeren zengin formülü ile saçlarınızı derinlemesine besler, onarır ve yapılandırır.
Silikon içermeyen formülüyle saçınızı ağırlaştırmadan bakım yapar. Paraben içermez. 
Haftada 2-3 kez yıkamadan sonra nemli saça 2 dk boyunca masaj yaparak uygulanmalı ve sonrasında durulanmalıdır.
Dermatolojik kontrol altında test edilmiştir.

Bu ise diğerine kıyasla güzel sonuç veriyor. Saçlarım kolay taranıyor, toparlanıyor. Bu maskeyi haftada 3 kez uyguluyordum, ağır bir ürün de olmadığından saçı yormadığını düşünüyorum. Hem hafif yapılı hem de etkisi hissedilen bir ürün. Bundan sonra Yves Rocher' dan saç maskesi alacak olursam tercihim bu olacak. Sık sık indirime giriyor, Şu sıra indirimde 19.90 TL liste fiyatı 23.90 TL internet sitesinden online olarak satın alabilirsiniz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...